Nu kan du som Pyramidanvändare erbjuda digitala kvitton till dina kunder
I detta Pyramid Info vill vi informera om vårt samarbete med Sparakvittot.se och de möjligheter användandet av digitala kvitton kommer att medföra.
Vi befinner oss nu mitt i övergången från papperskvitton till digitala kvitton. Skatteverket godkänner digitala kvitton som originalkvitto och nio av tio konsumenter vill spara sina kvitton digitalt. Det digitala kvittot i Pyramid är än så länge ett komplement till papperskvittot. Vid årsskiftet kommer ca 25 000 butiker runt om i Sverige, att kunna ansluta sig till tjänsten. Sparakvittot räknar med att räckvidden kommer vara det dubbla redan nästa år.
Kunden får en enklare kvittovardag och butiken får ett nytt sätt att nå sina kunder
Sparakvittot är en tjänst som gör det lättare för konsumenten att hålla reda på sina kvitton. För butiken innebär det här inte bara bättre service till kunden och en god gärning för miljön. Som handlare får du också en helt ny marknadskanal och ett enkelt verktyg för att nå dina kunder, nya affärsmöjligheter och ökad försäljning utifrån hur du vill kommunicera med och premiera dina kunder.
Hur fungerar det?
Pyramid har inlett ett samarbete med Sparakvittot och tjänsten är integrerad och klar att använda i version 3.40B, servicepack 12. Kom igång genom att fylla i beställningsformuläret hos Sparakvittot här.
Vad kostar det?
Tjänsten Sparakvittot är helt gratis för konsumenten. Kostnad för butiken är 99 SEK/månad för de första två kassorna och 69 SEK/månad per extra kassa exklusive moms.
Vill du veta mer?
Gå in på www.sparakvittot.se och klicka på "För handlare" längst upp till höger. Här kan du titta på filmer och läsa mer om tjänsten.
Vänliga hälsningar Sparakvittot.se i samarbete med Pyramid.
Vid tekniska frågor, kontakta Pyramid support.
Vid frågor till Sparakvittot, kontakta: Diana Kämpe diana.kampe@sparakvittot.se, Telefon: 073 4451081
Läs mer om Pyramid Kassa »