.:: Hjälp oss att hjälpa dig!
Vi tar emot ditt samtal!
När du kontaktar Unikum Support pratar du först med tjejerna i vår växel. Camilla, Pernilla, Mikaela, Emelie, Åsa eller Birgitta tar emot och registrerar ditt ärende till vår kundtjänst.

Vid årsskiften kan det bli extra belastning på både Unikums växel och kundtjänst. Vi ber dig om lite extra tålamod under denna period.
När växeln registrerat in ditt ärende tar vår kundtjänst över. För att vi ska kunna bedöma vilken kundtjänstkö ditt ärende ska placeras i, ber vi dig uppge följande:
- Var i Pyramid uppstod din frågeställning? Ange rutinnummer och hur du gick tillväga.
- Vilken version av Pyramid har ni installerad? Informationen finner du i Pyramids menyrad under ?/Om Pyramid.
När du kontaktar oss är det en fördel att ha total behörighet i Pyramid eller möjlighet att via systemadministratören få tillfällig total behörighet. Det är i vissa fall nödvändigt för att vår support ska kunna lösa ditt ärende.
Du kan också sända in ditt ärende via e-post till support@unikum.se. Supporten besvarar då din fråga i vändande e-post och du kan läsa svaret när det passar ditt schema bäst.
Om ditt ärende inte kan besvaras på kundtjänst delegeras det vidare till en expertkö.
Mer information om Unikum Support finns tillgängligt under FAQ på www.unikum.se
|
|
|
|
|
.:: Aktuellt och läsvärt
-
-
-
-
-
CRM-handboken
Pyramid CRM innehåller stöd både för den egna personliga effektiviteten och för samarbetet med dina kollegor.
|
|
|
|
|
|
.:: Tidigare utskick
Har du missat tidigare Pyramid Info, eller vill du läsa dem igen? Klicka här! |
|